niedziela, 1 lutego 2009

Powiekszanie piersi/ naciecia i blizny

Interesujace wiadomosci dotyczace operacji powiekszania piersi: Ostatnio opublikowane badania w czasopismie poswieconym chirurgii plastycznej potwierdzily istotna kwestie od lat sledzona i zaobserwowana przez dr. Turowskiego. Jego zdaniem naciecia wokol brodawki sa zdecydowanie preferowanym miejscem przy powiekszaniu piersi z implantem wypelnionym zelem silikonowym. Nalezy podkreslic, ze wynikiem tego typu naciecia jest bardzo malo zauwazalna blizna porownujac z nacieciem pod piersia.

Badania Universytetu Vanderbilt potwierdzaja, ze naciacia pod piersia powoduja porownujac z nacieciem wokol brodawki znaczaca utrate czucia w samej brodawce jak rowniez wzmozone uczucie odretwiena.
Naciecia w dole pachwowym sa nadal preferowanym miejscem przy powiekszaniu piersi z implanem wypelnionym sola fizjologiczna

5 komentarzy:

  1. Dwa lata temu zdecydowalam sie na zabieg powiekszenia piersi.Jestem szczesliwa ze po dlugich poszukiwaniach i konsultacjach z czterema chirurgami,zdecydowalam sie na operacje u doktora Turowskiego.Dziekuje za wspaniala opieke i rewelacyjny wynik operacji.Naprawde czuje ,ze ta operacja zmienila moje zycie.
    Bardzo dziekuje Iwona Z

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy w zyciu nie przypuszczalam,ze ubranie wydekoltowanej sukni czy tez randka na plazy beda sprawialy mi przyjemnosc.Co za ulga!Teraz sie zastanawiam dlaczego czekalam tak dlugo z ta decyzja.Dziekuje doktorze!
    Iwona F.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesli prawda jest to co mowi moj maz,dzieki doktorowi Turowskiemu mam najpiekniejsze piersi w Chicago !
    Wdzieczni Magda i Wojtek z Niles

    OdpowiedzUsuń
  4. gdybym wczesniej wiedziala jak niebolesny jest zabieg powiekszenia piersi ,juz dawno bym sie na to zdecydowala.Moje kolezanki zrobily to lata temu u innego lekarza i byly bardzo niezadowolone.Doktor Turowski dal mi nowy rodzaj znieczulania po zabiegu tzw.pompe znieczuleniowa.Nic ,doslownie nic sie nie nacierpialam .Wynik ...co ja moge powiedziec.Stracilam pare zazdrosnych kolezanek ale nie siedze wieczorami sama w domu.Dziekuje ,dziekuje.Jestem zachwycona rezultatem.
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  5. osiem lat temu zdecydowalam sie na zabieg i nigdy nie cofnela bym tej decyzji w miedzy czasie urodzilam dziecko a w moim wygladzie nic sie nie zmienilo, moje piersi wygladaja tak jak przed osmiu laty. dziekuje marta

    OdpowiedzUsuń