niedziela, 1 lutego 2009

Galeria zdjec przed i po zabiegu.

Zwracamy szcegolna uwage na dyskrecje i prywatnosc naszych pacjentow. Bardzo doceniamy mozliwosc zaprezentowana fotografii tych pacjentow, ktorzy wyrazili zgode na umieszczenie swoich zdjec na naszej stronie internetowej. Przedstawione zdjecia sa najlepszym sposobem prezentacji rezultatow pooperacyjnych. Wiemy ze wiele pacjentow nie zgadza sie na prezentowanie ich zdjec i tym bardziej doceniamy tych , ktorzy sie na to zgodzili. Jestesmy przekonani, ze kazdy doswiadczony chirurg plastyczny powinien przedstawic caly szereg przykladow swojej pracy. Jezeli tego nie robi to poszukajcie innego

8 komentarzy:

  1. Jestem szczesliwa ,ze zgadzajac sie na zamieszczenie moich pooperacyjnych zdjec,choc w niewielki sposob moge okazac wdziecznosc dla doktora Turowskiego za jego chirurgiczny geniusz.
    Z calego serca dziekuje Maria Z

    OdpowiedzUsuń
  2. Szanowni panstwo,dzieki doktorowi Turowskiemu pomimo trzech ciaz,moj brzuch i piersi wygladaja rewelacyjnie.Karmilam po pol roku kazde z moich szkrabow.Nigdy nie przypuszczalam,ze jeszcze kiedys z duma zaloze bikini.W imieniu swoim i meza DZIEKUJEMY. Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem jedna z pacjentek doktora Turowskiego,ktore mieszkaja na stale w Polsce.Dzieki internetowi dowiedzialam sie o klinice New Horizons.Przyjazd do USA i zrobienie operacji u doktora Turowskiego uwazam za najlepiej wydane pieniadze w moim zyciu.Z calego serca dziekuje.Mam nadzieje ze inne osoby z Polski tez tu dotra.
    Wdzieczna Beata

    OdpowiedzUsuń
  4. Z radoscia stwierdzam,ze operacja powiekszenia biustu i korekcja nosa ktore wykonalam w klinice doktora Turowskiego zmienily kompletnie moje zycie.Czuje ,ze jestem teraz atrakcyjna,znacznie bardziej pewna siebie kobieta.Z calego serca dziekuje.
    Krystyna (z Chicago)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przez lata czulam sie nieatrakcyjna,pozbawiona szans na szczesliwe zycie ,okaleczona przez chorobe ,ofiara raka piersi. Dzieki wykladowi Doktora Turowskiego w Domu Podchalan poswieconemu mozliwosciom rekonstrukcji piersi,zdecydowalam sie sama na te operacje.Nie jestem w stanie opisac jak czuje sie czlowiek,ktory po latach tortury ma szanse na nowe zycie.Zeluje tylko,ze przez lata nie wiedzialam ,ze tego rodzaju zabiegi rekonstrukcyjne mozliwe sa do wykonania w tym samym czasie kiedy wykonywany jest zabieg usuniecia piersi i ze kazde ubezpieczenie MUSI POKRYC TAKI WYDATEK.Doktorze Turowski, dziekuje z calego serca za Twoja serdecznosc,zrozumienie i przepiekny wynik operacji.Mam nadzieje ,ze wiele kobiet bedzie moglo skorzystac z Twojego daru prawdziwego lekarza,ktory leczy ciala i dusze.
    Bardzo wdzieczna Maria B.

    OdpowiedzUsuń
  6. Po zabiegu powiekszenia piersi czuje sie jak inna osoba.Chce mi sie zyc i smiac i umawiac ze znajomymi.Naprawde nie wiem dlaczego tak dlugo zwlekalam z ta decyzja.Byly to najlepiej wydane pieniadze w moim zyciu.Dziekuje doktorze .
    Maria

    OdpowiedzUsuń
  7. Dr. Turowskiego przeprowadzil u mnie plastyke nosa. Rezultat jest rewelacyjny jestem tak bardzo sczesliwa ze trafilam na tak cudownego czlowieka.
    Wdzieczna z calego serca Ania.
    Jesli chcecie cos poprawic w swoim wygladzie to tylko dr.Turowski.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mieszkam w usa i mam zamiar sie tam wybrac.....

    OdpowiedzUsuń